Menu

Our Cookie Policy, Terms of Service, and Privacy Policy have been updated. By continuing to browse our site you agree to these updates. For additonal information or feedback, visit help.untappd.com

I AGREE

Cortney's Recent Activity

Second District Brewing by Hidden Power

Cortney C. is drinking a Hidden Power by Second District Brewing at Second District Brewing

Had to try out the fiancés beer

I Believe in IPA! (Level 51) Earned the I Believe in IPA! (Level 51) badge!
Tagged Friends

Second District Brewing by Hermosa Sabrosa

Cortney C. is drinking a Hermosa Sabrosa by Second District Brewing at Second District Brewing

Oh hell yeah

Draft

Photogenic Brew (Level 93) Earned the Photogenic Brew (Level 93) badge! Lager Jack (Level 7) Earned the Lager Jack (Level 7) badge!
Tagged Friends

Oxbow Brewing Company by Farmhouse Pale Ale

Cortney C. is drinking a Farmhouse Pale Ale by Oxbow Brewing Company at Zahav

Amazing beer with an amazing dinner

Bottle

Beer Foodie (Level 10) Earned the Beer Foodie (Level 10) badge!
Tagged Friends
Wallenpaupack Brewing Company by Largemouth IPA

Cortney C. is drinking a Largemouth IPA by Wallenpaupack Brewing Company

Cheers to Independent U.S. Craft Breweries (Level 29) Earned the Cheers to Independent U.S. Craft Breweries (Level 29) badge! Middle of the Road (Level 56) Earned the Middle of the Road (Level 56) badge!
Separatist Beer Project  by Classic Cream

Cortney C. is drinking a Classic Cream by Separatist Beer Project

Birthday Brew (Level 3) Earned the Birthday Brew (Level 3) badge! Cream of the Crop Earned the Cream of the Crop badge!
Allagash Brewing Company by Coolship Cerise (2015)

Cortney C. is drinking a Coolship Cerise (2015) by Allagash Brewing Company

Breaking out an older bottle. Actually aged well

Bottle

Tagged Friends
River Horse Brewing Co. by Da' Nile

Cortney C. is drinking a Da' Nile by River Horse Brewing Co.

Really liking this, thanks Alex C. !

Can

Pride Month (2019) Earned the Pride Month (2019) badge! For the Can (Level 11) Earned the For the Can (Level 11) badge!
Founders Brewing Co. by Más Agave

Cortney C. is drinking a Más Agave by Founders Brewing Co. at Bottle Bar East

Shit. Boozey. Limey. Salty lil thing. 10/10 would fuck up Ryan W.

Draft

Sky's the Limit (Level 9) Earned the Sky's the Limit (Level 9) badge! Draft City (Level 19) Earned the Draft City (Level 19) badge!
Tagged Friends

The Rare Barrel by Summer's Gonna Hurt You

Cortney C. is drinking a Summer's Gonna Hurt You by The Rare Barrel at Bottle Bar East

Incredible. Not typically a sour beer kinda gal but this one knocked it outta the park. Just look at michaels face

Draft

Brewery Pioneer (Level 18) Earned the Brewery Pioneer (Level 18) badge! Summer Fun (Level 2) Earned the Summer Fun (Level 2) badge!
Tagged Friends

Cambridge Brewing Company by The Hophead's Guide to the Galaxy

Cortney C. is drinking The Hophead's Guide to the Galaxy by Cambridge Brewing Company at Bottle Bar East

Great can and name

Can

Cheers to Independent U.S. Craft Breweries (Level 28) Earned the Cheers to Independent U.S. Craft Breweries (Level 28) badge!
Tagged Friends
Une Année Brewery by Pêche

Cortney C. is drinking a Pêche by Une Année Brewery at Bottle Bar East

Hell of a juice bomb. Happy Philly Beer Week!!

Tag, You're It! Earned the Tag, You're It! badge! Middle of the Road (Level 55) Earned the Middle of the Road (Level 55) badge! Pucker Up  (Level 20) Earned the Pucker Up (Level 20) badge!
Tagged Friends
Prairie Artisan Ales by Lil’ Nap

Cortney C. is drinking a Lil’ Nap by Prairie Artisan Ales at Bottle Bar East

The color on this wow. Blackberry and lime doing a nice lil dance in this glass💃💃💃

Draft

Fruits of Your Labor (Level 4) Earned the Fruits of Your Labor (Level 4) badge!
Tagged Friends

Show More