Eilen juotu.Epäilyttävän näköistä myrkkyä,hiukan keinotekoinen maku , vai onko vain väristä johtuva mielikuva…pitäs maistaa sokkona uudestaan. Energiajuomaksi ristittiin…hartsporttia joo…muttei pahaa ollenkaa
Earned the Fruits of Your Labor (Level 86) badge!
Sun, 16 Apr 2023 13:04:28 +0000
You must be logged in to comment or toast.
Sign In