Jo Turbo: Wouter schol man! Persoonlijk vind ik die melk achtige oat flakes lactose bieren niet steeds de beste, zoals je zelf vernoemd, het smaakt wel romig en naar melk .. een ding dat we meer en meer smaken met die hazy Neipa's .. persoonlijke rating toch? 🍻🎉


















.png)


Bij ‘de zeeman’ gaat mijn schippershart toch sneller kloppen. Gekregen van de vrouw die een weekend naar Texel was. Fles 49 van de batch. Ik haal de oesterbladen er niet echt uit. Wel wat zoutig en licht bloemig. Lekker, maar zesjespils.