Men hallå där! Tjock choklad. Kaffe.. Klistrig, dvs dolt socker Lång eftersmak. En av dom bästa femmor jag haft i kategorin. Prisvärd? 90 SEK. Nej, inte 90! Det finns svenska bryggare som levererar lika eller bättre till lägre pris. 🤷 Update: 6 monthsOld
Flavor Profile
Wed, 03 Jun 2026 21:17:23 +0000
You must be logged in to comment or toast.
Sign In